Fredag

En bra fredag helt klart. Började dagen med sovmorgon, gick sen upp och så åt jag och Nova frukost innan jag gick ut i stallet för att göra iordning Mona, sen red jag ner till ridhuset med Frida (som red Lady) för att hoppa lite. Vägen dit var händelserik kan man väl säga då Mona fått för sig att hon ska testa att vända hemåt hela tiden... jag vann ju dock såklart och vi fick till ett bra pass i ridhuset.
Frida hade fixat alla stallsysslor på morgonen så när vi var klara så fodrade vi bara hö i alla hagar och fyllde på alla vattentunnor. 
Dagen har sen spenderats med Nova och så gick jag en promenad med Latina på eftermiddagen.. hon är svullen i ett bakben efter att ha blivit sparkad så hon tar det lugnt med promenader och lite lätt longering ett tag. Efter det så blev det lite träning innan det var dags att laga tacos som vi nu ätit.. nu väntar duschen innan jag sen ska gå ut och ta in hästarna så att jag kan titta på talang med barnen, sen börjar jag att jobba kl 22...

Igår så lät jag Frida ha sovmorgon då hon är sjuk så jag tog fodring och utsläpp på morgonen, åt sen frukost och tog hand om en febrig Nova (hon vaknade med 39 graders feber), sen fick hon följa med mig på massage.. hade ingen som kunde passa henne och jag hade väntat på massagetid i tre veckor så hade ingen lust att avboka. Resten av dagen spenderades sedan hemma med henne, stackarn var helt däckad.. var bara iväg en liten sväng och fixade ett nytt abonnemang och sen på kvällen så hade vi familjemiddag där Markus stod för matlagningen (dock med lite hjälp av mig och Frida). Dom som var med var Jag, Markus, Nova, Mamma, Adde, Arian, Frida, Patrik och Eric. Bästa bästa.

Mona <3
(null)

Latina <3
(null)

Mammas lilla sjukling
(null)
(null)