Söndag

Jag är så trött just nu. Eller förmodligen är jag stressad vilket gör att jag blir trött. Tänker på mkt saker just nu och har lite svårt att veta vad jag ska ta för beslut. Men det löser sig nog tillslut. 

Denna helg har spenderats med myskväll hemma i fredags, i lördags så var Lilys mammas ägare och hälsade på, stallet fixades och så longerades Latina, Mona, Lady och Rocky i regnet. Sen åkte jag, Markus och Nova till Amanda, Rasmus och Signe och åt middag och hade mys hos dem hela kvällen. Så kul att Nova och Signe har blivit kompisar, de är så gulliga. 

Idag tog jag och Nova sovmorgon, sen red jag tillsammans med Rebecca, hon red Latina och jag red Lady, sen stannade hon kvar och hjälpte Adde och Arian när de red Rocky medans jag red Mona. Jag gick sen en promenad med Tezla samt tränade lite för att sysselsätta henne.. hon har gått ner rätt mkt i vikt sedan valparna kom så vill att hon ska göra av med energi men inte genom att springa runt för mkt. Åkte efter det iväg med alla barnen och åt middag själva. Sen skulle jag och Markus städa lite men han försvann så jag städade och Nova lekte med valparna under tiden. Nu har vi haft lite mys i soffan men ska gå ut och natta hästarna en sista gång och rasta hundarna sen är det sovdags.

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)