Måndag

Idag har varit en seg dag.. blev nämligen väckt av Tezla kl 3 inatt pga att hon ville ut och kissa (fattar ej varför då hon aldrig går ut på nätterna?). Väl ute så sprang hon ut i skogen och skällde på något, jag som inte ens hade tagit på mig några kläder fick gå ut och hämta henne och sen gick jag och la mig igen. Då hade dock alla valparna vaknat och så var det gnäll, bus och skrik i typ 2 timmar... sen vaknade Nova och så somnade jag 30min innan klockan ringde. Fy fan.

Tiden på jobbet gick snabbt idag iaf, hade mkt att göra och då flyger tiden iväg. Rebecca hade varit här på dagen och ridit Latina och jag longerade Mona och Frida skrittade Lady när jag kom hem. Sen fyllde vi på vatten i hagarna och fixade allt annat. 

Har precis ätit nu, ska gå ut och kvällsfodra hästarna om en stund.. sen är det nog dags att sova.

Monis <3
(null)