Ny vecka

Min bloggning på helgerna verkar inte direkt prioriteras högt just nu så vi kör väl en snabbrepris på vad som hänt sen sist.. 

Fredag: hm.. minns typ inte. Gick av på jobbet vid 7.30 iaf, var i stallet med Frida och gjorde någonting med hästarna.. På kvällen hade jag iaf myskväll med barnen! Vet faktiskt inte om Markus var hemma... haha

Lördag: Då hade jag sovmorgon tackvare underbara Linda som tog morgontidning och utsläpp. När jag sen kom ut i stallet så hade hon dessutom mockat och fixat allt vatten, alltså hon är för underbar! Jag och Frida passade på att hoppa lite på ridbanan när vi hade Patrik som hinderhjälp så hon hoppade Lady och jag hoppade Latina och Mona. Patrik red även lite på Molly, sjukt duktig för att aldrig ha ridit förut! Vi satte även upp lite nya galler i stallet och städade en massa.
När vi nästan var klara så ringde Erik och hade plan för kvällen så den spenderades på Heron med Markus, Frida, Patrik, Arian, Eric, Erik, Jasse och Ida. Vi åt middag, bowlade och hängde kvar där en stund.. var även hem till Erik en stund innan jag och Markus åkte hemåt medans några gick ut på krogen istället.

Söndag: Var i stallet rätt tidigt för att hinna göra alla stallsysslor samt longera Latina, Mona och Lady. Kl 14 var vi på Lövsta för att spana in deras hingstvisning. Kul att se dem live men jobbigt att min plan totalt ändrades, dock så ändrades den igen idag pga lite omständigheter. Jag har nämligen en fri betäckning hos dem (Ina som vunnit den) och där ingick inte alla hingstar så jag får helt enkelt återkomma när det är spikat vilken det blir. 

Idag så försov vi oss, jag fick typ springa upp, kasta på Nova kläder och sen skicka iväg henne med sin mormor till dagis. Sen fixade jag fordring, utsläpp, alla stallsysslor, byggde en ny hage, fyllde vatten i alla hagar, åt lunch, fodrade igen, red ett dressyrpass på Latina, sen kom Frida så red vi tillsammans dressyr på Mona och Lady. Jag hann även med att träna, äta middag och ta in och spola alla hästarna innan vi fick veta att våran ena katt blivit påkörd så det var bara att åka och hämta hennes stackars kropp. Fy fan för människor som inte ens stannar när de kör på ett djur!! Vila i frid fina Fiesta ❤️ 
Nu är jag på jobbet, går av vid 7.30 imorgon bitti! Då har vi en hel del att göra, vad får ni nog se imorgon! 

Mona
(null)

Latina
(null)

Massa fina hingstar!
(null)

(null)

Och vem vann bowlingen?
(null)

Arian, sötaste killen i stan
(null)

Dom två 😍
(null)

Fiesta ❤️❤️
(null)