Måndag

Jag har haft en bra helg, i lördags var jag och Frida på Hästhuset på pay and jump. Vi hade med oss Latina och Mona, tanken var att de skulle få hoppa en runda var men Latina var inte direkt på sitt bästa humör så hon fick gå två vändor (stort tack till de snälla människorna som hjälpte till med att faktiskt få över henne första rundan.) Andra rundan så skötte hon sig bra! Mona däremot var super duktig och hoppade sin runda felfritt direkt! Väl hemma sen så red jag Klarissa och Frida red Lady.. På kvällen blev det grillpremiär med Markus, Eric, Erik, min mamma och barnen innan det blev mys med kidsen och sen sängen tidigt. 

På söndagen var det nämligen Fridas tur att hoppa, dock på riktig tävling så vi åkte iväg till Enköping med Lady. De gjorde en fin runda men hade tyvärr ner ett hinder. Latina och Mona skrittades för hand medans Klarissa vilade. Det blev en lugn kväll sen, vi åt frukt och tittade på tv innan vi gick och la oss. 

Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon tillsammans med Nova (som fick vara ledig för att jag ville umgås lite med henne inför den här veckan där jag jobbar varje dag) och Arian som mamma lämnade över till oss när hon åkte imorse men han ville inte ha sovmorgon så han tittade på tv istället. Körde sedan in Arian till sjukhuset där mamma mötte upp oss, sen vidare till centrum och hämta paket, sen hemåt och stallfix samt longering av hästar tillsammans med Frida.. Hon tog Lady och Latina medans jag tog Mona och Klarissa. Har sen i princip bara umgåtts med Nova, tränat och tagit in och nattat hästarna. Kl 22.00 så började jag att jobba och går av kl 7.30 tisdag morgon :)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)