Lördag

Jag gick av ett nattpass igår morse strax innan kl 8, hämtade upp Nova och Arian, åkte hem och släppte ut hästarna och sen däckade jag i sängen. Vaknade sedan kl 15 och efter en stund började jag må illa.. trodde att det skulle gå över efter att jag ätit middag men icke. Fick alltså inte åka och jobba (vi har jätte noga regler med sjukdomar). Låg istället i soffan hela kvällen med mobilen igång så att jag såg Cheyenne i kameran.. vid 21.15 så började hon skrapa lite och 21.25 la hon sig ner så då gick vi ut i stallet, 21.29 började hon fölaoch 21.37 hade vi en fölunge låg o halmen.. En jätte fin hingstunge blev det som har fått namnet Bentley. Han är väldigt mycket mer försiktig än vad båda fölen förra året var men verkligen super gullig! Helt galet att han kom just igår när jag faktiskt var hemma sjuk!

Idag har dagen typ varit som igår, jag mår fortfarande illa, har sjuk huvudvärk och är dessutom jätte snorig så kan ju såklart inte jobba inatt heller.. har inte ridit eller någonting idag utan vi fixade bara stallet och har haft Cheyenne och Bentley ute i hagen i två omgångar, lika bra att ta det lugnt så att kroppen får vila ordentligt. Hatar att vara sjuk.

Markus har iaf varit i Älmhult och kört rally idag vilket resulterade i vinst! Grymt jobbat av dem! 😁🙌🏻

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)