Hingstval

Jag hade egentligen tänkt att betäcka Cheyenne med Cornet Obolensky i år. Men så gick ju min fina Ina och vann en fri betäckning från Lövsta så då bestämde jag mig för att använda den istället och kanske ta CO nästa år. Därför var vi på hingstvisningen på Lövsta och spanade in hingstarna, jag var innan lite kär i Crown Z men han var inte riktigt vad jag hade tänkt mig faktiskt.. Och Cristallo är ju jätte fin men inte riktigt vad jag vill lägga på Cheyenne heller.. däremot så blev jag kär i Point break men han är ju inte Lövstas tyvärr så att använda honom får vänta. Min favorit av Lövsta hingstarna var helt klart Cayenne de Clarence som jag inte riktigt hade någon uppfattning om innan men blev så positivt överraskad av. Jag har iaf bokat honom till Cheyenne nu så jag hoppas att det blir bra!
Cheyenne och Cayenne liksom, måste ju vara meant to be! Väntar bara på att hon ska klämma ut den lilla Incanto vdl ungen först, jag tror för övrigt att det kommer ut en liten hingst i år. Blir väl bra isåfall att väga upp lite i hönsgården nu när vi har 8st ston hemma..

Cayenne de Clarence 
(null)