Fredag

Jag jobbar just nu, går av kl 7.30 och då är det raka vägen hem för att släppa ut hästarna. När det är färdigt så tänkte jag fakriskt vila någon timme eller två innan jag ska fixa stallet, bygga hinder på ridbanan och hänga med Nova. När Frida kommer från jobbet vid 17.30 så ska vi hoppa lite smått är tanken.
Annars ska vi bara mysa idag, jag behöver verkligen denna lediga helg! 

Igår så var hovslagaren ute hela förmiddagen så jag mockade och fixade andra stallsysslor under tiden.. gick sen och la mig direkt och sov tills Frida kom från jobbet, då gick vi ut och red varsitt pass på ridbanan, jag på Mona och hon på Lady. Longerade även Latina och tog in alla och fixade det sista. Åt sen middag och hann umgås en stund med Markus och Nova innan det var dags att åka tillbaka till jobbet...

Mona ❤️
(null)

Cheyenne och Benny 😍 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)