Godnatt

Dags att sova! Nova ligger i sin säng och dricker välling (dagis är stängt imorgon så hon ska inte upp tidigt, bars förflyttas över till sin mormor imorgon när jag går upp), Markus står i duschen, Eric tittar på film där nere, Erik åkte precis mot sitt nattjobb och jag ligger här i sängen och tittar det sista på telefonen. Vi har vårat lilla kollektiv här hemma, haha!


Idag har jag jobbat i vanlig ordning och sen har Jakob faktiskt åkt hem till sin ägare igen. Hoppas verkligen att han ska sköta sig nu och visa hur fin han kan vara!
Annars har vi bara fixat i stallet, alla hästarna vilar idag, igår longerades de allihopa utom Jakob som joggades lite lätt.

Förresten! När jag gick ut och skulle kvällsfodra förut så kom Tezla framspringandes som vanligt och jag kände hur jag fick något kladdigt på min hand när hon nosade på mig.. luktade och kände bajslukten (stanken!!!) Höll på att spy rakt ut men sprang till närmsta handfat och började skrubba händerna medans killarna stod kvar utanför och höll på att spy dom med. Så jävla äckligt.

Nu måste jag iaf sova, ska försöka komma upp gristidigt imorgon. Får se hur det går, hopplöst när Markus är hemma och drar ner mig i sängen igen.

Middag med min tjej igår <3