Måndag

Ska försöka att uppdatera lite bättre här igen, men det är inte helt lätt. 
Vad som har hänt sedan sist vet jag inte riktigt men det jag minns är: 

*Jag och Frida har tävlat på Södertörn med Mona och Lady, Mona var felfri och Lady hade 
4fel.

*Vi var på pay and jump igår med Mona och Lady på srk. Mona felfri och Lady 4fel igen.

*Bananja är såld och har flyttat till en duktig junior. Jag däremot har nog gråtit slut på tårar, saknar henne så mycket.

*Vi har kört igång med renoveringen av huset igen som har stått still ett tag av olika anledningar.

*Nova har kommit in i en härlig 3-års trots.

Det var väl typ det, tror jag. Visserligen har det hänt mer men inte som jag kan dela med mig av just nu. Men det kommer, så småningom.
Idag har jag jobbat och kvällen ska spenderas med mitt sura barn. Mona och Latina vilar idag och får istället en lång dag i hagen, Frida har fixat stallet och ridit Lady under dagen.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)