Torsdag

God morgon!
Jag är precis hemkommen från ett nattpass, har fodrat hästarna och väntar nu på att de ska äta upp så att jag kan släppa ut dem. Sen väntar sängen för mig!

Igår så hände det inte något speciellt, jag körde barnen till skola/dagis, fixade stallet, Andreas var ute och vaccinerade 5st av hästarna, planerade lite och räknade en massa, var på Markus jobb, var hos Frida och åt sen lunch och fick nya fransar (jag passade på att sova under tiden), sen hem och busade med Nova samt packade upp paket som jag hämtade, åt middag med kidsen, tog in hästarna, kvällsfodrade och hann träffa Markus, Eric, svärmor och Markus mormor en snabbis innan jag började jobba kl 22. 
Men nu ska jag släppa ut hästarna och gå och lägga mig i några timmar! Sen ska stallet fixas och hästarna motioneras i vanlig ordning, blir dock lugnt för de som vaccinerades igår. Sen börjar jag att jobba kl 22 ikväll igen.

Mona innan träningen i tisdags. <3
(null)