Lördag

Började dagen med sovmorgon, vaknade egentligen tidigt men låg kvar ändå och lyckades somna om.. så skönt!

När jag väl gick upp strax efter kl 10 så åt jag och Nova frukost och efter det så gick jag ut i stallet där Frida hade mockat allting. Vi passade då på att tömma Bananjas box, lasta in en massa foder och annat där som vi inte riktigt haft plats för och så fyllde vi vatten i hagarna, la in nytt strö i alla boxar, eldade skräp och städade undan lite. 

Sen red vi ut i skogen på Mona och Lady som fick galoppera på de mjuka skogsvägarna. Mona var väldigt spänd och tittig vilket hon inte brukar men fin att rida ändå! Ska boka in en liten check på henne på kliniken och över jul/nyår så ska hon få vila är tanken.

På eftermiddagen/kvällen så har vi varit vid huset, jag har målat, tagit bort stolpar och släpat grenar, Markus har städat runt huset och Adde och Arian har byggt på sina kojor. Sen så eldade vi allt skräp och så kom Erik och hjälpte till lite innan han och Markus åkte och handlade och köpte mat. Erik åkte nu vidare för att gå ut ikväll, vi ska istället krypa ner i soffan och titta film tänkte vi. Ska bara ta in hästarna lite senare och sen väntar sängen för imorgon är det jobbdags för mig!


(null)

(null)

(null)