Onsdag

Idag var jag hemma med Nova, dock så var jag tvungen att få klart bokföringen så jag fick jobba lite hemifrån på förmiddagen. Gick dock upp vid kl 6, släppte ut hästarna och satte sen igång direkt så jag hann det mesta medans hon sov. Sen har vi fixat stallet, busat, duschat och packat innan det var dags för oss att åka. Mötte upp Markus, Dennis och Erik i Södertälje och nu är vi i Smålandsstenar hos Markus föräldrar för att sova, sen åker vi vidare mot Karlskrona och rally SM imorgon bitti!


Jag blev för övrigt väckt inatt runt 01.30 av världens döds-skrik, jag blev verkligen jätte rädd, väckte Markus och tog sen med mig Tezla och gick ut. Då sprang något ganska stort brunt iväg snabbt som attan och jag hittade en av våra katter, livrädd och helt panikslagen i ett träd. Fick inte ner henne då inatt men hon var i stallet på förmiddagen och då kunde jag undersöka henne lite, hon verkade må bra men har blivit biten vid halsen. Våran gissning är att det var en räv men vi vet ju inte helt säkert.. jävligt läskigt lät det iaf och jag hade svårt att somna om efteråt.
Nu ska jag sova, blir rätt tidigt imorgon så godnatt på er!