Måndag

God morgon på er!
Jag är sjukt trött idag så stannade på macken för att köpa frukost men upptäckte då att jag inte hade
varken kort eller kontanter i plånboken då jag la allting i min fleece jag hade på tävlingen igår. Suck.
Tur att min sugarmama (Frida alltså, haha) är på jobbet så att jag kan snylta på henne hela dagen.
 
Idag väntar jobb fram tills kl 15.30 typ då jag ska hämta barnen. Sen hem och slänga in Bananja i 
lastbilen för att åka och träna för Linda. Hoppas på att vi hinner gå en promenad med Mona och longera
Lady innan vi åker men det återstår att se hur snabba vi är, mamma skulle iaf försöka fixa en del i stallet.
 
Igår så var vi i Norrköping med Mona för att rida 4-års kvalet. Hon hoppade hela banan felfritt, dock så
sprang hon på sidan av b-hindret i kombinationen en gång så vi fick ju då 4 fel + lite tidsfel.
Domarna gav henne 25 poäng och bra omdöme, men med felen + tidsfelen avdragna så slutade vi på
19 poäng. Tråkigt men egentligen mer mitt fel än hennes att jag inte stöttade upp tillräckligt, jag är iaf
super nöjd med henne ändå! Älskar verkligen att rida den hästen ♥
 
Väl hemma sen så fixade vi stallet, städade ur lastbilen lite, red ett pass på ridbanan med Bananja och
Lady och så fick även Adde rida lite på Bananja när jag var klar (var lugna, jag höll i hela tiden).
Sen efter att vi ätit middag så åkte Frida hem och då badade jag Nova och Arian, tvingade även in Adde
i duschen innan jag själv kunde få duscha, efter det så hjälptes jag och Adde åt att ta in alla hästarna och
natta dem. Han är så sjukt duktig med dem och kan ta in alla hästar utom Lady helt själv utan problem,
lite imponerande faktiskt att se hur hästarna verkligen anpassar sig efter honom.
 
Älskade häst, vi kommer att ha så roligt tillsammans i framtiden ♥