Onsdag

Alltså vissa dagar vill jag bara skrika åt alla att hålla käften, igår var en sån dag och även de 14 dagarna innan typ. Jag kan få den känslan lite då och då när folk runt mig krånglar, beter sig illa och håller på, det i kombination att Markus samtidigt har varit så otroligt påträngande och typ försökt att krypa in under mitt skinn har fått mig att bli lite smått galen.
Jag och Frida har pratat om det mycket och hon förstår och är väl på lite samma plats just nu när det gäller att vilja skrika åt folk (inte helt oväntat då hon träffar i stortsätt precis samma människor som jag gör), hon slipper ju dock ha en pojkvän under skinnet iaf. Alltså jag hoppas att ni som läser det här förstår med vilken ton jag skriver detta.. jag älskar verkligen Markus mest av allt, det är bara det att vi är så sjukt olika som personer och medans jag är lite avståndstagande, svår och konstig så är han bara varm, snäll och vill väl men när han klänger och är på mig för mycket så får jag panikkänslor och känner mig trängd. Well, jag kanske borde jobba lite med mig själv.
 
Hur som helst, idag vaknade jag av klockan vid 03.45.. då var det dags att väcka Markus och pussa honom hejdå då de åkte mot Skavsta och sen flög vidare mot Polen för att titta på rally VM där, jag är något avis men vissa måste vara hemma och jobba. Jag somnade sedan om men vaknade efter typ två timmar av att dörren till vårat hus öppnades och att Tezla gick ut, såklart så gick jag ner och tittade och då var det en ledsen Adde som hade knallat över till oss i bara strumpor. Han kröp sen ner på Markus plats i sängen och somnade om i en timme innan jag väckte honom och Nova och gick över till mina föräldrars hus där Markus mamma och mormor är och lämnade dem för att sen fixa med hästarna och åka mot jobbet! Juste, kanske ska förklara vart mina föräldrar är.. pappa är med i Polen och mamma är med Frida på sjukhuset då hon ska opereras idag, därför är Markus mamma och mormor här och agerar barnvakter åt grabbarna, då fick även Nova stanna hemma från dagis för att få lite tid med dem. Nu är det lunch och jag har varit och växlat in en massa mynt som jag och Markus samlat på oss, jag ska strax fortsätta med dagens jobb!
 
En bild säger ju mer än tusen ord, så ja.. här har ni mitt humör just nu.
 
#1 - - Anonym:

Passa på så Novas mormor fyller upp frysen med lite pizzabullar.👍🎣

#2 - - Anonym:

Skall ju vara farmor💪