Semester

I fredags så låste jag och Frida dörren till jobbet kl 17.00 för att sen titta på varann och bara säga: semesteeeer! Underbart.

Vi firade med tacos och mys med barnen och efter det har jag däckat totalt. Igår sov jag med Nova två gånger och likadant idag.. känner mig helt orkeslös och fattar inte vad som hänt. Har ont i hela kroppen liksom.

Well, hästarna är iaf fina.. eller Bananja, Lady och Molly är fina! Jakob har ju gjort framsteg vid varje ridpass men igår fick han något konstigt utbrott och bockade rakt över hela ridbanan, försökte att attackera Molly och sen hoppa upp på henne!? Glad att jag lyckades att hålla mig kvar iaf. Men nu får vi backa tillbaka några steg och ta allt från början igen för jäklar vad hysterisk han blev, verkligen inte okej att göra så men det var väl ett nytt sätt att försöka att slippa undan att jobba. Bananja och Lady fick vara ute på en härlig tur och galoppera på grusvägarna igår och idag stod det gymnastikhoppning på schemat så vi hoppade en serie vilket båda gjorde väldigt bra! Vi har dock fått rida i spöregn båda dagarna.
Nu sover Nova och jag och Markus ska ut och cykla.. i spöregnet såklart. Men har man bestämt sig för att träna så är det bara att göra.
Jag har förresten fått en egen ktm-cykel nu, så glad! Tack älskling <3