Onsdag

Tiden går fort när man har semester tydligen och här blir det dåligt med uppdatering av någon konstig anledning.

Får se om jag minns vad som hänt sedan sist, i måndags så longerades iaf Bananja, Jakob och Lady.. sen var jag och Frida ute och åt mat samt drack drinkar på kvällen.
Tisdagen spenderades med att ta prover på sjukhuset, äta lunch i stan och vara med barnen. Vi var även i stallet och fixade massa, hästarna vilade dock enligt plan och jag hann istället rensa ur mina garderober och fixa lite i huset.
Idag var jag barnvakt hela förmiddagen, sen var jag, Frida och Adde på sjöbacka och hoppade Bananja och Lady, sen reds Molly och Jakob här hemma. 

Helt ärligt så minns jag inte riktigt vad vi har gjort mer än det men en hel del annat har vi hunnit med iaf. Jag är dock så sjukt trött hela tiden, hoppas att det ska ge med sig snart. Det bästa med att ha semester är ju såklart hur mycket mer tid jag får med Nova, så underbart!
Nu borde jag nog dock sova... Markus sover här bredvid, Nova sover i sin säng och på nerevåningen sover Tezla och våran bästa vän Eric som är här igen för att hjälpa till.

#1 - - Elin:

Vad rider du B på för bett ?jag letar nytt och det såg tjockt ut 😀

Svar: B har ett tjockt tvådelat läderklätt bett, jag köpte det på skara hästsport :)
Sophia