Meeting helg i Småland

Hej på er! 

Uppdateringen här har liksom uteblivit denna vecka pga tok-stressigt fram tills torsdag. Då åkte vi neråt Småland med Bananja och Lady för en meetinghelg i Gislaved och samtidigt kunna umgås med Markus familj här nere.
I fredags började tävlingen och Frida inledde med en fin runda med ett ner, sen red jag och upprepade hennes resultat, red dock rätt dåligt. Skärpte sen till mig och red bättre i klassen efter vilket resulterade i en felfri grundomgång men i omhoppningen så rev vi tyvärr ett hinder.
Kvällen spenderades sen med middag tillsammans med Markus familj.
Igår, lördag så gjorde Frida en fin runda igen där hon dock gjorde en lite sen förhållning till ett hinder och då stannade Lady, sen hoppade de resten av banan felfritt. Jag red sen 110 klassen där vi var felfria och placerade oss som nr 8 av typ 40st. Vi var klara rätt tidigt denna dag så vi åkte hem till svärföräldrarna och så somnade jag på soffan en stund, sen väntade middag med Markus farmor och mormor och efter det så kom Mathilda och Jim med sin son Alex som är jämn gammal med Nova så fick de leka lite. Mathilda var även snäll och klippte Nova, blev så fint!

Nu väntar en klass var för oss idag, hästarna har ätit frukost och gått promenader och det är snart dags för Frida art rida sin klass, jag rider några timmar senare. Sen ska vi packa ihop oss och bege oss hemåt igen. Håll tummarna för felfria och bra rundor idag!

Här kommer en bildbomb från de senaste dagarna <3