Godnatt

Nu ligger jag i sängen nyduschad, har precis fönat håret och smort in mig... jag har fått en massa köldutslag igen :( hatar dem men än så länge har ingen läkare kunnat hitta något som får bort dem så det är bara att smörja på och se glad ut. Dessutom så har jag ett fult stort (som en tennisboll typ) rött märke framtill typ precis nedanför halsen... såna lyckas jag ofta göra på mig själv när jag sover dåligt under stressiga/jobbiga perioder... det gör väldigt ont men samma där.. det är bara att smörja och hoppas att det läker..


Well, Nova sover och Markus sitter och skriver ihop något till sina sponsorer inför detta år.. jag är trött och ska försöka att sova strax. Imorgon ska Nova tillbaka till dagis och jag jobbar som vanligt igen.

Mina grabbar <3 Är så glad att de två kom in i våra liv, gör allt för dem!