Måndag morgon

God morgon!
Jag har en vecka med mycket planerat framför mig men vi börjar med att ta oss igenom denna dag tror jag.
Ska börja med att lämna av Adde i skolan nu, har redan lämnat Arian och Nova. Hann även med att prata lite med Novas fröknar på dagis om Novas hosta och rosslande, skönt att höra vad de tänker om det också (även fast de aldrig hört när hon varit riktigt dålig för då har hon ju självklart varit hemma). Hur som helst så ska vi till en ny läkare uppe i sthlm med henne på onsdag.
 
Tävlingen igår gick förresten bra! Jag och Frida åkte dit lite tidigare för att hinna hjälpa Issa, hon gjorde två felfria rundor och blev plac som nr 2 i 100cm. Även jag och Bananja var felfria och placerade i 100cm, dock bara som 9a eftersom att jag hade lite problem med styrningen, haha (okej, jag borde inte skratta pga det är inte okej men jag orkar inte vara bitter). Sen var vi även felfria i 110cm och precis utanför placering. Frida och Lady var felfria i 100cm avd B så 100% felfritt för oss tre igår, känns kul! Hann dessutom med hänga lite med min bff Sofie som också var där och tävlade, det gör ju liksom allt lite bättre ♥
Det blev iaf en lång dag iväg och när vi kom hem igen på kvällen så hade vi typ hela stallet kvar att fixa så då fick Lady gå ut i hagen under tiden medans Bananja fick stå en timme med spiktäcket. Sen fick alla hästarna komma in och nattas och sen gosade jag med Novis och tittade på serie med Markus resten av kvällen.
 
Well, jag ska nu vidare mot jobbet, på lunchen ska jag upp till sjukhuset och ta lite nya prover och direkt när jag slutar jobbet vid 16.00 så ska jag fixa mina fransar hos Frida, sen vidare hem, fixa stallet och longera tre hästar sen kommer liksom dagen att vara slut så då vill jag ju hinna träffa Nova lite. 
 
Bästa B ♥