Fredag

Jag är nu inne på natt nr 8 på raken, när jag går av imorgon bitti kl 8 så är jag sen ledig fram tills måndag natt vilket ska bli så jäkla skönt!
Att jobba så här många nätter på rad är inte helt optimalt även om det funkar, men när folk är sjuka så har man ju inget val..

När jag slutade imorse så åkte jag direkt hem, fodrade hästarna, släppte ut dem, mockade alla boxar och sen åkte jag ner till ridhuset och hade lektion för Solin, efter det hem och äta frukost samt mysa en stund i soffan med Nova innan jag gick och la mig. Sov i hela 7 timmar idag vilket jag aldrig gör när jag jobbar natt i vanliga fall.. sover vanligtvis mellan 3-5 timmar. 
Sen väntade tacomys med min mamma, Adde, Arian, Nova, Frida, Patrik, Markus, Eric och Erik innan vi satte igång och planerade inför nyårsafton. Efter det så åkte jag till jobbet där jag nu befinner mig.

Sjukt hur fort tiden går... hoppas på en frisk och fin liten Incanto bebis i april! (Och helst ett sto såklart!)
(null)