Påväg hemåt

Jag sitter just nu i bilen påväg hemåt, har privat chaufför idag (min mamma) pga att min kära pojkvän hade snott min bil, igen. Mamma fick helt enkelt köra mig och barnen imorse och nu när hon hämtat mig på jobbet så ska vi hämta alla barnen också innan vi åker hemåt.

Väl hemma sen så ska stallet såklart fixas och hästarna motioneras.

Igår var jag ju iväg och tränade med Bananja på kvällen för Linda som verkligen är en fantastisk tränare. Bananja var super fin och vi fick träna på precis det som jag behöver, det vill säga att hålla galoppen genom svängar samt hoppa kombinationer. Det kändes så jäkla bra tills jag klantade till det och hon såklart blev sur och jag ramlade av två gånger.. blir så arg på mig själv när jag ställer till det sådär. Blir träna, träna och träna nu för det här funkar fan inte. Älskar B och Linda gillar henne också så nu är det bara jag som måste rida bättre!