Träning och morötter

Jag kom hem från jobbet strax innan kl 17 idag, då tog jag direkt på mig träningsskorna, satte Nova i en vagn och grabbarna på varsin cykel och så gick jag en 5km runda! Skönt för kidsen att komma ut i skogen också :)
Väl hemma igen så körde jag ett cirkelpass (trodde att jag skulle dö) och efter det så avslutade jag med intervaller på crosstrainern.. Nu är jag skakis och helt slut och försöker att äta min middag, beståendes av kyckling och morötter.. Tur att jag älskar morötter, haha!
Nova sprang förresten efter mig hela tiden när jag tränade och skulle härmas, sjukt kul!

När jag ätit klart så ska jag gå ut i stallet en sväng för att ta in alla hästarna och longera Bananja i pessoaselen.
Sen blir det krypa ner i sängen och somna till en serie, Markus är strax hemma han med så får se om han vill vara inne med Nova eller följer med ut i stallet en stund.