Tisdag

God morgon!
Saaaatan vilken träningsvärk jag har idag, i hela kroppen. Sjukt skön känsla ändå!
Har dock sovit rätt pissigt inatt, Nova har hostat och gråtit och jag har tröstat och tröstat och försökt att somna om så fort hon gör det men har förmodligen inte fått så mycket djupsömn alls. Drömde bara konstiga drömmar och när jag vaknade så trodde jag att Markus hade sagt att han ville göra slut för att han hade upplevt för lite innan vi blev tillsammans. Haha, orkar inte med mitt huvud och det gör nog inte Markus heller snart efter alla konstiga saker han får höra på morgonen.
 
Well, jag släppt ut alla hästarna, lämnat grabbarna på skola/dagis och Nova fick somna om hemma hos mormor. Själv ska jag försöka att få lite gjort på jobbet, gå en timmes powerwalk, hämta grabbarna och åka hem med dem, sedan ikväll är det dags för hoppträning för Pontus och fix med de andra hästarna såklart.