God morgon måndag!

Måndag och tillbaka till vardagen, tur att jag gillar mina vardagar rätt bra ändå.
Jag har dock sovit rätt dåligt inatt då Nova vaknade fem gånger, en gång spydde hon och resten av gångerna hostade och grät hon, stackarn. Jag hade någon förhoppning om att hon skulle kunna gå tillbaka till dagis imorgon men det är nog bara att glömma.. Hon är dessutom så sjukt mammig just nu så imorse fick jag till och med ha henne i knät medans jag gick på toa för att undvika att hon började att gråta, knasunge! Jag har iaf lämnat Adde och Arian på dagis och skola nu, det tog ett tag att komma iväg hemifrån för Arian fick världens utbrott när han inte fick på sig ena skon, livet är hårt ibland liksom.
Nu är jag inne i Södertälje, ska fixa lite på jobbet, åka till granngården och sen hämta grabbarna på vägen hem.
Hade tänkt att lämna in min trasiga mobil också som jag inte gjorde förra veckan men glömde plånboken hemma så det blir svårt.

Well, ikväll är det stallfix och motionerna av hästar som gäller!