Fredag

Älskade fredag är här!
Vi blev kvar längre än planerat på mötet igår och vi hann i princip bara tillbaka till jobbet så kom min mamma med alla barnen då hon skulle iväg på simskola med Adde, jag åkte därför hem med Arian och Nova.
Väl hemma så fodrade jag hö till alla hästarna i hagarna, släppte ut Tezla och gick in och lekte med barnen en stund, skulle sen lite senare lägga Nova för att hon var sjukt trött, det tog lite över 1,5 timme och två flaskor välling innan hon kunde komma till ro.
Jag gick sen ut i stallet, Frida hade hunnit mocka och fixa så vi fyllde vatten i alla hagar och gjorde klart det sista stallfixet innan vi började att promenera hästarna, blev 30min promenad för alla utom Molly som reds av Elin.
När hästarna var intagna och allt var klart så åkte jag ner till Latina och Cheyenne, fyllde på deras vatten och fodrade dem innan jag åkte hemåt igen och fodrade alla i stallet.
Avslutade sedan kvällen med att köra ett intervallpass på crosstrainern och äta lite middag innan det var dags att lägga alla barnen och lite senare även läggdags för mig.
 
Idag släppte jag ut hästarna (som Markus var duktig och fodrade innan han åkte, + poäng till honom) och fixade barnen innan jag körde dem till dagis och skola, nu är det dags för jobb i några timmar, en powerwalk + lämna in min mobil på lagning på lunchen innan några timmar jobb till. Sen ska barnen hämtas och ikväll väntar stallet och hästarna såklart.
 
Våran sjukt fina Evo som vi ska ha kvar själva ♥