Torsdag

God morgon, jag försov mig idag, mår inte alls bra och hade helst velat stanna hemma men det går inte så det var bara att släpa sig upp ändå. Har haft ont i ena njuren sedan igår och mitt huvud känns som att det ska sprängas, well well.
Fick hjälp av Markus att släppa ut alla hästarna hemma imorse och jag åkte sedan direkt till Anders stall för att släppa ut alla hästar där samt fixa mat och vatten och nu är jag på jobbet där jag ska befinna mig till kl 16, ska iväg till Granngården på lunchen bara och hämta mat och spån.
 
Igår så fixade jag det sista i Anders stall och tog in hästarna direkt efter jobbet, åkte sedan hem och fixade stallet hemma, longerade Bananja och Lady och linimentade och fixade en del med dem. Tog sedan in alla hästar, kvällsfodrade och gick in och åt, Nova vaknade sen så då blev det bus och lek och sedan körde jag ett intervallpass på crosstrainern och efter det lite styrka.. Har för övrigt gått ner 6kg nu, känns rätt bra faktiskt men har en hel del fler kg att gå ner!
 
Nu är det jobbdags så hoppas att ni har en bra dag :)
 
Anders fina fölis Eddie som är halvbror till min Mona ♥