Tisdag

God morgon!
Dålig uppdatering här men blir lätt så när det är lite fullt upp.
Lördagens rally resulterade i en 2a plats och vi var väldigt nöjda!
Söndagen skulle egentligen ha spenderats på pay and jump men vi kom hem jätte sent och allt strulade ihop sig helt enkelt så det blev inte så tyvärr. Vi hade massor att göra hemma så det gjorde egentligen inte jätte mycket.
Vi hade iaf en provridning och fixade massor i stallet, även Nova och Adde fick hänga i stallet/ute hela dagen.
Avslutade sedan dagen med hämtmat och badning av barnen innan det var läggdags, Adde somnade på typ 5min medans Nova var tokvild (tog bara 3 timmar att få henne att somna, reminder till Markus - ge henne aldrig någonsin någonting med socker i smyg igen...).
Igår, måndag så fick jag hjälp av Markus med utsläpp av hästarna (eller, han la ut hö i alla hagarna medans jag tog ut hästarna) och sedan lämnade jag Adde och Nova på skola/dagis och jobbade efter det hela dagen + tog en powerwalk med Frida på lunchen, hämtade sedan barnen strax innan 16.30 och åkte hem, åt middag med Markus, Frida och Jimi innan killarna åkte till huset och flyttade en massa stenar och grävde medans jag, Frida och barnen gick ut i stallet, blev stallfix och longering av Bananja, Valle, Lady och Mona innan alla sedan fick komma in i stallet och nattas.
 
Idag var det samma visa som igår på morgonen och när hästarna var utsläppta så lämnade jag en väääldigt trött Nova på dagis (hon sov hela vägen in i hallen på dagis) och sedan lämnade jag även Adde.
Nu är det dags för jobb fram tills kl 12, jag och Frida ska nämligen till Koko med en eller två hästar (har bara bokat en men ska ringa och kolla om vi får ta med en till) i eftermiddag. Markus får därför sluta lite tidigare från jobbet och hämta kidsen idag.
 
Well, dags för lite jobb! Hoppas ni har en bra dag ♥
 
Älskade lilla unge ♥♥
 
Lördagens prisutdelning :)