Söndag

Jag skrev ett långt inlägg igår kväll men av någon anledning så försvann det, kasst!

Well, jag får väl återberätta lite kort om de senaste dagarna.. fredag var en bajs dag så den kan vi strunta i. Natten till igår var jobbig och Nova vaknade typ varannan timme vilket inte är katastrof i vanliga fall men efter en dålig dag och huvudvärk som har hållt i sig i en vecka så blev det jobbigt. Markus lät mig ligga kvar i sängen igår morse och gick upp med Nova och Eric. Sen gick jag upp vid kl 10.
Dagen spenderades i stallet med Frida, vi red ut och galoppjobbade lite med Bananja och Lady, sedan red vi på en kortare tur på vägarna med Molly och Mona och då mötte vi både bilar, ett gäng med utklädda barn och gick igenom vattenpölar, Mona imponerad som vanligt! Så glad över den hästen!!
Jag avslutade sedan med den sista stallfixet medans Frida longerade Valle.
Kvällen spenderades med intervallpass på crosstrainern, bus med Nova och filmmys.

Idag skulle jag och Frida ha tävlat men igår vid insläpp så slet sig två hästar och jag blev sparkad på fotknölen av en av dem. Foten är lagom blå och svullen nu så att ta på mig en ridstövel hade aldrig gått, vi har dock massor att göra här hemma ändå så det gör egentligen inte jätte mycket. Markus och Eric ska köra på i huset precis som igår så jag hoppas att hinna dit och hjälpa till lite jag med.