Onsdag

God morgon onsdag, fy vad jag är trött!
Fick släpa mig ur sängen och börja dagen med att ta värktabletter, har sjukt ont i huvudet och ryggen/nacken.. mindre kul!
Hästarna hemma är iaf fodrade och utsläppta och nu är jag på väg till Anders och ska släppa ut hans hästar samt fixa mat och vatten, är nämligen hästvakt nu när han är på Elmia och tävlar (sitter dock fast vid broöppningen nu och har gjort det i typ 10min). Åker efter det vidare till jobbet och får åka tillbaka hit senare när jag slutat jobba för att fixa höpåsar, mockning och ta in alla hästarna igen, min mamma skulle dock kanske hjälpa mig med mockningen så får hoppas på det :)
Sen ikväll ska vårar stall hemma fixas och hästarna motioneras så det blir nog sent idag. Min mamma är dock snäll och lämnar samt hämtar på dagis idag så att jag slipper åka framåt och tillbaka flera gånger.