Lördag

God morgon! Jag sitter i bilen tillsammans med Markus och Adde, idag är det dags för rally, Marknadsnatta närmare bestämt och jag ska som vanligt åka med Kevin, denna tävling är vi dock tillbaka i R2an igen.

Jag mår lite bättre idag tror jag, fick lite tid med Markus igår så vi kunde prata vilket behövdes. Det är tur att jag har honom och Frida, helt klart mina närmsta människor som förmodligen kan mig utan och innan.

Kvällen igår spenderades med att ta in alla hästarna efter att vi hade ätit, sen longerade jag Mona, kvällsfodrade och var efter det i garaget med Markus, Adde och Nova innan vi gick in till de andra och tittade på film tills Nova var sövd i resesängen i det rummet där Frida och Jimi skulle sova (ville inte behöva väcka henne idag på morgonen) och Adde somnade i mitt knä i soffan.