Onsdag

God morgon!
Hästarna är fodrade och utsläppta, Arian och Nova är lämnade på dagis och jag är på jobbet, allt är i sin ordning alltså.
Tänkte försöka att hinna med en promenad på lunchen och sedan jobba till 14.30 då det sen är någon föräldragrej på dagis vid kl 15.
Sen är det stallfix som gäller, lektion för Solin kl 18 och efter det longering av 4 hästar. Ska självklart avsluta dagen med lite träning också, -8kg nu. Tråkigt att jag tycker att det inte syns bara, haha!

Hoppträningen igår gick bra! Det är sån sjuk skillnad på Bananja (och min ridning kanske), helt plötsligt så har jag koll på henne och det går att påverka henne innan och imellan hindrena, efteråt har vi lite att jobba på fortfarande kan jag säga.

Nova gosade med sin sjuka älsklings-Adde igår som hade somnat i soffan.