Torsdag

Hej på er!
Eftersom att jag var helt slut imorse (gick och la mig tidigt igår men blev väckt av Markus vid
typ tolv inatt när han kom hem och kunde efter det inte somna om eftersom att han tvingade mig
att äta isglass och titta på ett avsnitt av suits, störd kille) så då släppte han ut hästarna imorse
innan han åkte till jobbet (efter att jag hade väckt honom och sett till att han gick upp såklart,
han går ju inte upp annars) så då kunde jag och Nova somna om och ta lite sovmorgon vilket
var väldigt välbehövligt. 
Dagen har sedan spenderats med lite planering inför nästa vecka då vi får huset, bus med Nova,
ett jäkla letande efter saker som jag tappat bort (är så sjukt snurrig just nu!), ett besök på banken,
hämtat grabbarna på skola/dagis, betalat räkningar, haft lektion för Solin, mockat och fixat stallet
och nu inväntar jag Dennis som ska komma hem med mat innan jag ska gå ut i stallet igen och
motionera hästar.
Har förresten även lyckats få läkartid så att jag får veta vad det är för fel på mina handleder och
fötter, dock var första tiden om en månad (suuuuck) och så har jag bokat ett klinikbesök med en
av hästarna, det blir dock redan på måndag.
 
Igår så var jag barnvakt åt grabbarna på eftermiddagen så hade fullt upp med dem och Nova,
hästarna fick därför sin vilodag igår förutom Valle som Frida red ett markarbetspass på och Molly
som Elin skrittade ut en sväng på.
 
<3