Onsdag

Denna trötthet alltså... Varken jag eller Markus vaknar av alarmen på mornarna just nu. Fick därför lite tajt med tid imorse men fick ut hästarna i tid medans Markus underhöll Nova. Står nu utanför dagis då mamma åkte med idag så hon är inne och lämnar Arian, sedan åker jag till jobbet och mamma får underhålla Nova och Adde några timmar i någon lekpark eller på stan så att jag får lite gjort, sedan ska  Adde till läkaren så då blir nog Nova kvar på jobbet hos mig under tiden. 

Sen får vi se hur eftermiddagen blir :)

Igår så longerade jag iaf Bananja i pessoaselen, longerade Valle med viktboots och gick en promenad med Molly och Cheyenne, betade även alla vartefter de var klara och skulle få gå in i stallet och när alla var inne så förberedde jag inför idag med att fylla vatten i alla hagar samt lägga ut morgon hö.
Avslutade sedan med att springa en sväng vilket jag nu försöker att göra varje dag. Kör en kortare vända än vanligt men det gör liksom att det inte finns några ursäkter till att inte göra det.

Tittade sedan på film en stund och busade med Nova tills Markus kom hem, han var borta vid nya huset och måttade lite på taket.

Lillbus <3


#1 - - Anonym:

Alltså, tror du ska ta ner tempot några snäpp ...

Svar: Tror att jag känner själv när det blir för mycket faktiskt :)
Sophia