Fredag

God morgon!
Jag blir tvungen att jobba idag så jag har precis lämnat Arian på dagis och ska strax gå in med
Adde i skolan, sedan mot jobbet!
Nova fick vara hos sin mormor så att jag kan jobba lite effektivt fram till kl 13 då jag tänkte åka hemåt,
ska givetvis hämta upp grabbarna på vägen hem också.
Sen blir det stallfix, ridning, träning och fredagsmys!
 
Igår red jag ett dressyrpass på Bananja som var väldigt fin stundvis, men ibland hugger hon lite i bettet
och blir väldigt stum så tror att en check på tänderna är dags att göra!
Gick sedan en promenad med Latina och Cheyenne, en i varje hand vilket vanligtvis går jätte bra men
igår så var de båda vilda så det var väldigt spännande kan jag säga.
Avslutade med att beta alla hästarna en stund innan de fick gå in i sina boxar och äta kvällsmat.
 
När vi sedan gick och la oss så var jag på sjukt dåligt humör, har varit rätt tjurig på Markus ett tag nu pga
vissa saker och hade sån lust att jäklas med honom, vilket jag såklart gjorde. Det slutade med att vi
gapskrattandes kramades och berättade hur mycket vi faktiskt älskar varandra. Det finns nog ingen
människa jag kan irritera mig så mycket på som han, men ingen kan heller göra mig så glad, förutom Nova då :)