Torsdag

Alltså den nya bloggappen. Suck! Går inte smidigt alls att blogga via den då den är konstig så
vet inte riktigt hur jag ska göra i fortsättningen, bloggar ju nämligen alltid via mobilen i stort sätt.
Sjukt störigt när man vill slänga in ett inlägg lite snabbt och appen är helt mongo...
 
Idag har jag iaf tagit sovmorgon med Nova (tror att hon är inne i en växtperiod, hon sover hur mycket
som helst), hon sov dock väldigt oroligt inatt och vaknade många gånger och gnällde men nöjde sig
med att jag bara satte mig upp och höll henne i handen så att hon kunde somna om.. vet inte om hon
börjat drömma eller något och det är därför hon är så orolig.
Jag har sedan varit iväg till min fantastiska frisör Christina och fått håret fixat, blev aningen mörkare
nu men jag är fortfarande blond. Nu har jag alla tre kidsen själv ett tag då Frida precis åkte och mamma
är hos läkaren. När mamma kommer hem sen så ska jag longera Bananja, ha lektion för Solin och
fixa lite i stallet, sen tänkte jag gå ner till Latina och Cheyenne och kolla till dem men tar nog med mig
Nova i vagnen då.
 
Igår var det iaf jobb som gäller, jag hade med mig Adde och Nova var hemma med mormor och Arian.
Frida longerade Bananja och Valle så när jag kom hem så satte vi igång och målade i stallet direkt.
Nu är stallet nästan klart iaf, det som är kvar är foderrummet och boxen som kattungarna har varit i.
Har flyttat över dem till en av de målade boxarna nu så att vi ska kunna måla den som är kvar.
 
Har jag ens skrivit här att vi har fått kattungar förresten? De kom på midsommarafton, 5st.
Mamman är min favoritkatt, våran fina fluffiga Sierra. Tyvärr dog en av ungarna när de var ett dygn gamla
men de andra verkar må bra iaf, hoppas att det håller i sig så. Många som vill köpa men jag har inte ens
bestämt vilken/vilka vi själva ska behålla så får se hur det blir. Är ni intresserade så får ni höra av er
men jag väljer själv vilka som får köpa.
 
Sierra och ungarna ♥