Måndag

Aeh, ingen toppen morgon idag direkt.
Var helt slut när klockan ringde så jag och Markus bestämde oss för att sova en timme till, när jag sedan
väl gick upp insåg jag att jag nog har en släng av vätksebrist.. kan knappt gå rakt utan bara vinglar och
har hållt på att ramla flera gånger sedan jag gick upp, sjukt läskigt.
Var dessutom uppe vid 3 inatt för att jag mådde dåligt så var ute och gick lite med Tezla då.
Aja, nu är det dags för jobb typ fram tills kl 16. Nova fick därför vara hos sin mormor och små grabbarna
idag för att slippa en lång dag på jobbet. Jag är nog dessutom själv där större delen av dagen så då är det
svårt att ha med henne.
 
Igår var vi ju förresten iväg och dräktighetskollade Latina och vet ni vad? Hon var dräktig på 16 dygn!!
Jag är såå glad men vi ska göra några extra kontroller då hon ju varit så svår att få dräktig..
 
Lilla stallet är nu färdigmålat och vi har bara två boxar kvar att skura innan resten också ska målas.
Det blir väldigt mycket fräschare med denna gråa färg!