Fredag och midsommar!

Hej och hoppas att alla har en kul midsommar! :)
Vi håller just nu på att grilla och sen ska vi äta jordgubbstårta som vi gjorde för någon timme sedan.
Har annars varit i stallet och fixat allting tillsammans med Frida innan vi åkte och handlade det sista och började fixa.
Vi är nämligen hemma iår och gör ingen big deal av att fira midsommar. Det blir mina föräldrar, Adde och Arian, jag, Markus, Nova, Frida och Eric som äter god middag och bara har det nice. 
Vi känner att vi har alldeles för mycket att göra för att "slösa bort" en dag på att göra ingenting så Markus och Eric har fixat för fullt inför att Matte kommer och ska gräva lite på tomten till nya huset imorgon. 

Igår så var det en rätt lugn dag med veterinärbesök med Molly, återbesök närmare bestämt. Nu ska hon börja sättas igång igen enligt ett schema i 6 veckor så får vi se vad som händer.
Väl hemma igen så fixade jag i stallet, åkte sedan till Bränninge och red ett pass på Lillan samt snackade lite skit med Hanna, Sofie och Lina. Skönt att kunna åka dit när man känner sig helt ensam i stallet här hemma!
Åkte efteråt till Anders och hämtade färg och planerade lite inför att jag och Frida tar hand om deras hästar medans de är i Falsterbo. 
Väl hemma sen så fick jag äta sen middag och ta hand om en väldigt mammig Nova.

Molly <3

Lillan <3


Nova <3