Lördag

Haft en bra lördag med lite ärenden på förmiddagen och sen sista skurningen av pannor innan vi körde igång med balarna. Blev dock bara jag, Markus, Eric och Frida men vi hade väldigt kul ändå.
Vi avslutade balplockningen för någon timme sedan och hade då gjort klart 4st åkrar, bara en kvar nu.. Dock så är det den största men vi tar nog den imorgon kväll skulle jag tro. Skulle sedan kolla film och äta chips men det blev inte så mycket av det, fick pilla ut två stickor ur händerna och nu nattar vi Nova istället.
Jag är dessutom så sjukt trött på hur folk beter sig så nu får det fan vara slut på att bara ta skiten när människor är otrevliga och jag bara ställer upp jämt. Vi får väl se om jag får en ordentlig ursäkt eller om jag ska ändra om livet ordentligt istället.
Well, nu ska jag sova. Tur att jag har världens finaste pojkvän och världens finaste unge iaf <3 love them.