Fredag

Bra dag idag! đŸ™ŒđŸ»
Efter en jobbig nattning igÄr sÄ dÀckade vi allihopa och sen sov hon oroligt hela natten. Men ingen större fara, jag bara la in handen i hennes sÀng sÄ lugnade hon sig. Imorse var hon trött, Markus och Eric Äkte rÀtt tidigt och jag fixade lite inne och gjorde iordning allt och kl 10.15 hade jag inget mer att pyssla med inne sÄ dÄ vÀckte jag henne. Tröttmössa nÀr hon sovit dÄligt pÄ nÀtterna!
Sedan har vi varit vid huset, skurat takpannor och gjort det sista pÄ taket. SÄ skönt att Àntligen ha det gjort!
Visade kattungar för köpare och var Àven nere pÄ Taxinge slott och fikade pÄ eftermiddagen innan svÀrförÀldrarna Äkte hemÄt.
Vi har sedan varit vid huset, hos hÀstarna och jag har haft lektion för Solin innan jag och Frida dukade upp ost och kex och nÄgra cider och satte och och mös. Ganska snart kom dock alla andra och gjorde oss sÀllskap. Nu röjer Nova för fullt innan det Àr dags för lÀggning, imorgon fortsÀtter vi att fixa vid huset, vi Àr dock lite fÀrre folk som kan jobba nu.