Onsdag

God morgon!
Fy fasen vilken natt.. 
Det började med att Nova inte gick att söva så jag sa till Markus att han kunde sova så tog jag henne, det tog några timmar till innan jag tillslut fick henne att somna. Efter det så har jag haft feber och legat och svettats hela natten, varit uppe och sänkt värmen, varit ute och tagit luft och ja fy! Nova hann vakna två gånger innan jag ens hade somnat, tittade på klockan sista gången vid 03 och sedan ringde klockan 04.30. Kunde verkligen inte gå upp då så ställde fram klockan en timme men kom inte upp förens kl 06. Är helt slut men får härda ut denna dag ändå, har en del att göra.
Lämnade grabbarna på skola/dagis imorse och är nu på jobbet men har gömt mig i fikarummet en stund för att undvika en jobbig kund, haha!
Jobbar till 14 och ska sedan rida Lillan och efter det hämta båda grabbarna och posta några paket.
Sen får vi se hur jag löser resten av dagen...

Busiga, älskade unge <3