Måndag morgon

God morgon!
Jag har sovit så sjukt skönt inatt, Nova vaknade bara en gång och ville äta så då gav jag henne flaskan och måste sen ha somnat om igen.
När jag vaknade imorse så tog hon upp upp flaskan igen och började äta, stora tjejen! :)

Nu ska jag lämna Adde i skolan, Arian är redan lämnad på dagis och Nova ska vara hos sin mormor idag medans jag jobbar.

Igår var vi på pay & jump, det började fint med att Valle bockade av Frida på framhoppningen.. Men efter det så gick han en felfri runda i 90cm och sedan utesl i 100cm. Bara träna på, det är mest känslan hos Frida som saknas just nu men så blir det ju när man inte hoppat på länge! Jag var nyss där jag med.

Bananja hoppade iaf en plättlätt felfri runda i 100cm så jag böjde mig där med henne, vill bara att hon ska få känna hur lätt allting är och att jag får tillbaka den där super känslan på henne!
Latina gick 110cm, hoppade felfritt fram till hinder nr 4 som var första hindret som hoppades bort från utgången. Där stannade hon och tjafsade länge, när jag väl fick över henne så hoppade hon sedan hela banan men eftersom att jag red på henne lite så fick vi med oss två bommar vilket egentligen är rätt oväsentligt egentligen...

Filmerna kommer upp senare idag :)

Min lilla bus <3