Fredag

Hej på er!
Älskade fredag är här och jag började dagen med att fixa i stallet och lasta in Mona i hästbilen och åka till Rosengård där jag mötte upp Anders och Lina för lite löshoppning. Perfekt när vi kan hjälpas åt med löshoppningen av våra små ungisar!
Alla hästarna skötte sig toppen, vi tog det dock väldigt lugnt och lät dem bara känna att allt var väldigt lätt för dem!
Annars idag så har jag fixat allting i stallet, kört min mamma till tåget, ätit lunch med små grabbarna, lämnat paket på posten och handlat. Har båda grabbarna tills ikväll då Frida hämtar Arian så blir det bara jag, Adde och Nova hemma. Min mamma kommer hem imorgon eftermiddag igen.
Markus är i Gävle (åkte imorse) för att åka årets första SM tävling så håll tummarna för honom!

Igår så var jag och tränade för Pontus, hade med mig både Latina och Bananja. B var lite stökig i början men blev sedan jätte fin, börjar äntligen att få  tillbaka lite känsla på henne!
Latina var hemsk, väldigt bra att det kom fram på träningen dock så att Pontus fick se och säga hur han tycker att jag ska hantera hennes dumheter! Tillslut hade jag iaf henne på plats och fick till bra ridning på henne!
Väl hemma igen sen så hann jag bara lasta ur hästarna, göra iordning dem och släppa ut i hagarna innan det var dags att åka ner till ridhuset och ha lektion för Solin. Efter det fixade jag klart stallet och var barnvakt åt grabbarna resten av kvällen.

Jag bjöd på fika på träningen igår eftersom att jag ramlade av sist.. Hehe

Våran fina kisse Sierra igår :)


Mona idag..


När vi handlade idag :)


#1 - - Sara:

Åh hästar är så mysiga, önskar jag hade tid och råd att rida...

Svar: Ja, de är underbara! :)
Sophia