Fredag

Idag mår jag rätt kasst, har sjukt ont i huvudet och det trycker i öronen.. Pallrade mig upp strax innan kl 7 imorse ändå för att fodra och släppa ut hästarna, gick sen in till min mamma då jag hade lovat att passa Arian när jag ändå vabbade med Nova.

Det tog väl typ 30min innan Nova kröp upp och la sig på min mage i soffan och då somnade vi direkt, vaknade 30min senare och gick då och la henne i sin säng istället, då somnade även jag igen... Vaknade av att min mamma kom hem, Arian satt i soffan och tittade på tv hela tiden.

Har sen fixat stallet, promenerat Bananja, hämtat Adde, varit och hämtat Markus julklapp,hämtat mat, fodrat hästar, fixat med barnen, duschat och gjort mig iordning och nu är vi påväg till Kallfors för att gå på julbord med jobbet. Min moster Katta och kusin Jonathan är barnvakt åt alla tre barnen, det går säkert bra, dom har passat dem förut :)

Mammas älskling <3