Feber, hosta och utslag

Det går sådär just nu kan jag känna.. jag trodde att Nova skulle kunna gå till dagis imorgon men hon är inte alls pigg utan är väldigt trött, gnällig, hostig och har utslag.. dessutom så hämtade jag hem en febrig Arian från dagis idag så imorgon får de båda vara hemma.

Jag har inte fått mycket gjort idag, var ju in en sväng till jobbet, sövde Nova som sov många timmar och under tiden så mockade jag och fixade alla stallsysslor, longerade Valle och Lady samt medicinerade Bananja.. hon är ju bra rolig, en fet spruta rakt in i halsen är inga problem, däremot att få lite metacam insprutat i munnen.. det är omöjligt. Får ge henne det i maten istället och hoppas att hon får i sig allt.
Nu ska vi iaf sova, Nova sover som en stock i sin säng här brevid och jag ska försöka att få Markus att slita sig från sin mobil, kan bli svårt. Godnatt på er :)