Vill hinna mer

Jag ligger just nu uppe i sovrummet och försöker att söva Nova, hon somnar väldigt sent vilket ni säkert sett på tiden på mina inlägg men det är svårt att få ett barn som är kvällspiggt att sova, vet ju vem hon ärvt det av iaf...
Vi håller annars på och städar på nerevåningen just nu, har röjt hur mycket som helst och nu fixar Markus disken.
Innan det så var jag i stallet, hade med mig Adde och så mockade och fixade vi alla sysslor, sen red jag ut en rätt lång sväng med Elin och klättrade, hon på Molly och jag på Valle. Efter det så tog jag in alla och longerade Lady och Bananja i pessoaselen samt fixade med kattungarna och var hos Latina och Cheyenne och kvällsfodrade.

Och så tänker de flesta nu "oj vad mycket hon hunnit med" medans jag själv är missnöjd över att jag inte hunnit träna, smörja all lerig utrustning i stallet samt städat övervåningen.
Det är fasen inte lätt att hinna med allt man vill när man jobbar 8 timmar och har ett barn.