Onsdag

God morgon på er!
Alltså att gå upp idag, fyyy.
Jag vaknade vid 5.30 av att Markus höll på och stökade runt och jag vet faktiskt inte vad han höll 
på med, jag försökte somna om trots att jag egentligen skulle gått upp men Markus var så sjukt
jäkla jobbig och låg och kliade, petade och störde mig. Blev på så jäkla dåligt humör, nu låter jag som
värsta drygot men alltså när jag vill sova så gillar jag inte att folk håller på och petar på mig, haha.
Han får gärna ligga och hålla om mig och så men i övrigt är det big no no att hålla på och röra mig.
 
Well, morgonen fortsatte fantastiskt med att släppa ut hästarna, göra mig och kidsen i ordning och 
när jag skulle åka så hittar jag inte nyckeln till våran mercedes. Ringde Markus som körde den sist
igår kväll och mycket riktigt så låg den i hans ficka. Inte direkt första gången det händer kan jag säga.
Fick som tur var låna mammas volvo och hon fick åka i mustang caben (stackarn ;)), jag åkte iaf till
dagis och lämnade Arian och Nova medans mamma åkte till skolan och lämnade Adde.
Nu är det jobbdags, ska äta lite frukost och köra igång :)
 
VI fick besök i trädgården igår, Tezla var dock snabb med att jaga ut den från gården.