Dagen såhär långt

Jag fick som jag trodde lämna Nova själv på dagis idag så jag åkte in till jobbet och fakturerade i några timmar innan jag hämtade henne igen. Det hade gått bra och hon blev glad när jag kom tillbaka så såhär långt har väl inskolningen gått så bra som det kan gå helt klart!

När vi kom hem så gick vi ut i stallet, fodrade hästarna, gjorde alla mathinkar och vattenhinkar samt mockade en box, sen blev hon alldeles för trött så jag gick in för söva henne, tror ni det går? Inte direkt.... Hon busar för fullt i sängen och tok skrattar så fort jag tittar på henne.

Well, får väl se om hon somnar eller inte.. Jag måste iaf gå ut sen och mocka klart stallet, rida två hästar och sen ska två kattungar få flytta hemifrån, deras nya ägare kommer nämligen och hämtar dem idag :)

#1 - - EmEmelie:

ÄR du medveten om att man inte FÅR sälja katter tidigare än 12veckors ålder? Dina är väl typ 8?

Svar: Är du medveten om att jag har två kullar med kattungar? :)
Sophia