Träningen

Jag började med att hjälpa till att bygga hinder till den första gruppen när jag kom till srk, sedan lastade jag ut Mona och tog in henne i ridhuset. Longerade några varv åt varje håll för att se om hon var spänd men det var ingen fara. Satt sedan upp och red ett pass på henne där, hon var super duktig trots att det var två andra hästar i ridhuset samtidigt! Är så glad över min fina lilla häst!
Ställde sedan henne i en fålla och kollade på slutet av första gruppens träning tillsammans med mamma, Nova och Sofie innan jag tog ut Bananja. Hon var väldigt fin att rida på marken idag, egentligen på hinder också men hon typ attackerar det första hindret hela tiden...
Pontus tyckte iaf att hon gjorde sin bästa träning någonsin och även jag fick beröm för att jag numera sitter mer still och jobbar henne mer på yttertygeln hela tiden. Kul!

Nu är jag hemma, åt lunch på BK påväg hem och ska nu sopa stallet (mockade allt imorse), packa ur bilen, fodra hö ute i hagarna och ha lektion för Solin!

Mona <3