Tisdag

God morgon!
Jag känner mig lite som en zombie idag.. längesen jag var såhär trött faktiskt.
Hur som helst så fixade jag med hästarna och släppte ut dem imorse, tycker det är lite svårt nu med vad
de ska ha på sig för täcken ute, när jag släpper ut vid 6.30 så är det typ minusgrader och mitt på dagen är
det varmt. Aja, just nu är det lite varierat, några går nakna, några går med regntäcke och någon har BoT-täcke
under regntäcket. De har mycket hö i hagarna på morgonen så de borde inte frysa tycker jag.
 
Jag har nu lämnat Arian på dagis och ska strax gå in i skolan med Adde, sedan åker jag till jobbet.
Nova är hemma med sin mormor idag efter att ha härjat satan på jobbet igår när hon var med mig.
 
Igår var det bara Bananja och Mona som skulle ridas så Frida tog B och jag M så red vi ett pass på ridbanan.
Båda var väldigt fina!
I eftermiddag ska vi iväg till seminstationen med Latina och Cheyenne och kolla dem så vi hoppas på att få
lämna kvar dem där :) Hoppas på att hinna rida hemma efteråt också!

Gangstern igår :)